|
Kérjük, ismerje meg üzletpolitikánkat és vállalási feltételeinket az alábbi információkból.
1. A Szolgáltató adatai 2. A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei 3. Fizetési feltételek 4. Áraink 5. Egyedi szolgáltatások 6. Reklamáció 7. Kártérítés
Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a Pálma Wellness Kft. üzemeltetésével működtetett Hotel Pálma által nyújtott szolgáltatásokra terjed ki. Jelen Általános Szerződési feltételeket a Pálma Wellness Kft a Hotel Pálma nevében eljárva teszi közzé, azzal, hogy a szállodai és kapcsolódó szolgáltatásokat a Pálma Wellness Kft. nyújtja és az azzal kapcsolatos valamennyi jog illetve kötelezettség őt illeti, illetve terheli.
1) A Szolgáltató adatai:
Név: Pálma Wellness Kft. Cím: H-4300 Nyírbátor, Árpád utca 5. Levélcím: H-4300 Nyíbátor, Árpád utca 5. Telefon: +36(42)254-129 Fax: +36(42)254-129 E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Internet: www.palmawellnesshotel.hu
2) A Szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:
a) a szolgáltatás megrendelése: A megrendelést minden esetben írásban (telefax, e-mail, online foglalás stb.) kell megküldeni. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások (wellness) pontos megnevezését. A szálloda minden megrendelést írásban igazol vissza (telefax, e-mail).
b ) az ajánlatok érvényessége: A szálloda csomagajánlatai - a Napi szobaárak kivételével - csak korlátozott mennyiségű szobakapacitással állnak a Vendégek rendelkezésére.
c) a szolgáltatás lemondása: A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja az érintett szállodát. Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik - az érkezést megelőzően három nappal van lehetőség.
Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke az alábbiak szerint alakul:
Érkezés előtt 72 órával a lemondás kötbérmentes.
Érkezés előtt 72 óra és 24 óra között 50% kötbér fizetendő.
Érkezés előtt 24 órával 100% kötbér fizetendő.
Az érkezés idejének a foglalás napja 14.00 óra számít.
A kötbér mértéke a teljes foglalási díjra vonatkozik.
Későbbi érkezés esetén a kiesett foglalási napok vonatkozásában kell a kötbér összegét megfizetni.
Csoportos megrendelés esetén ugyanezen kötbérszabályok alkalmazandók.
d) a szállodába történő érkezés-távozás: A szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.
3) Fizetési feltételek:
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel(HUF, EUR), bankkártyával, Szépkártyával. Átutalás esetén - amennyiben a szállodával kötött szerződés másként nem rendelkezik - a megrendelt szolgáltatások ellenértékének 50%-át a Vendég köteles az érkezés előtt a szálloda bankszámláján jóváírni.
4) Áraink:
A szálloda alapszolgáltatása tartalmazza a szállásdíjat reggelivel, internet használattal, melyet a szálloda által közzétett árak, egyéb ajánlatok, kedvezmények, packagek minden esetben tartalmaznak. A kiadott árak minden esetben tartalmazzák a kiadás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t, és az idegen forgalmi adót. A Vendég minden szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt. A Palma Wellness Kft. az árváltoztatás jogát fenntartja. Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli. A szálloda aktuális árairól tájékoztató a szálloda honlapján (www.palmawellnesshotel.hu) található. Az Euróban megadott árak minden esetben az érkezés napján érvényben lévő MNB deviza vételi árfolyamon kerülnek kiszámlázásra: http://www.mnb.hu/arfolyamok Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybevett szolgáltatás napját tekintik.
5) Egyedi szolgáltatások:
a) gyermekkedvezmények: A kedvezmények kizárólag a szülőkkel együtt utazó, velük egy szobában lakó 3 éven aluli gyermekekre érvényesek. b) félpanziós ellátás: Az érkezés napi vacsorától az elutazás napi reggeliig szól, a szálloda által publikált ajánlat szerint.
6) Reklamáció:
A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással. A szálloda a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.
7) Kártérítés:
A szálloda az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel. Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.
A vendég a szálloda berendezési és felszerelési tárgyaiban illetve az apartmanban okozott károkért, a felszerelési tárgyak eltűnéséért anyagi felelősséggel tartozik.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.
|